Zasady wysyłki

Naszym celem jest zapewnienie bezproblemowego i przejrzystego procesu wysyłki dla Twojej wygody i satysfakcji. Poniżej znajdują się szczegóły naszego procesu wysyłki.

KOSZTY WYSYŁKI

- Na terenie Polski: Darmowa wysyłka dla wszystkich zamówień.
- Brak ukrytych opłat: Wszystkie koszty są jasno określone przy kasie.

CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA

- Godzina graniczna składania zamówień: 22:00 (CET).
- Czas realizacji (dni): Zamówienia są przetwarzane w ciągu 1-2 dni roboczych, od poniedziałku do piątku.
- Czas realizacji (dni): 5-7 dni roboczych.
- Całkowity czas dostawy: Otrzymanie zamówienia zajmie łącznie 6-9 dni roboczych.
- Zamówienia weekendowe: Zamówienia złożone w weekendy są przetwarzane następnego dnia roboczego.
- Dni robocze: Przesyłki są wysyłane od poniedziałku do piątku.
- Uwagi: Czasy dostawy są szacunkowe i mogą się różnić ze względu na czynniki zewnętrzne, takie jak warunki pogodowe i kwestie związane z transportem.

PROCES WYSYŁKI

- Niezawodne usługi kurierskie: Wysyłamy za pośrednictwem DHL i FedX.
- Po złożeniu zamówienia otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem. Przetworzenie zamówienia zajmuje nam 1-2 dni robocze (od poniedziałku do piątku), a jeśli złożysz zamówienie przed godziną 22:00 (CET), zaczniemy nad nim pracować tego samego dnia.
- Po wysłaniu wyślemy Ci wiadomość e-mail zawierającą informacje o śledzeniu i kod śledzenia. Możesz śledzić swoje zamówienie za pośrednictwem naszej strony Śledź swoje zamówienie, używając kodu śledzenia otrzymanego w wiadomości e-mail. Zwykle zamówienie dociera do klienta w ciągu 6-9 dni roboczych (od poniedziałku do piątku).

ANULOWANIE ZAMÓWIENIA

- Rozumiemy, że plany mogą ulec zmianie. Jeśli chcesz anulować lub zmienić zamówienie, skontaktuj się z nami jak najszybciej. 
- Dołożymy wszelkich starań, aby uwzględnić Twoją prośbę, ale pamiętaj, że nie możemy zagwarantować anulowania zamówienia po jego przetworzeniu.

PROCEDURA ZGŁASZANIA BRAKUJĄCYCH PRZEDMIOTÓW

- Zgłaszanie brakujących produktów: Zrób zdjęcia problemu i skontaktuj się z nami w ciągu 7 dni od otrzymania paczki za pośrednictwem info@kalmaro.pl.
- Rozwiązanie: Pomożemy Ci znaleźć przedmioty, jeśli zostaną zgubione, wyślemy przedmiot zastępczy lub zaoferujemy zwrot pieniędzy.

POLITYKA ZWROTÓW I KOSZTY DOSTAWY

- Zwroty: Zwroty są przyjmowane w ciągu 30 dni od DATY DOSTAWY.
- Warunki zwrotów: Produkty muszą być nieużywane, nieuszkodzone i zwrócone w oryginalnym opakowaniu. Przedmioty spersonalizowane nie podlegają zwrotowi.
- Koszty: Koszty wysyłki zwrotnej ponosi klient, chyba że produkt jest wadliwy lub niezgodny z opisem. W przypadku uszkodzonego lub niewłaściwego produktu Kalmaro pokryje koszty wysyłki zwrotnej.
- W przypadku wyrzutów sumienia klienta: Rzeczywisty koszt dostawy zwrotnej zostanie naliczony klientowi. Dotyczy to sytuacji, gdy klient zakupił niewłaściwy produkt, przedmiot nie pasuje lub nie chce już go mieć.
- Zwrot pieniędzy: Zwroty są przetwarzane w ciągu 5 dni roboczych od otrzymania zwrotu i są zwracane na pierwotną metodę płatności.

OPŁATA ZA ZWROT

Brak opłaty za uzupełnienie zapasów: Kalmaro nie pobiera opłaty za zwrot towaru.

Obsługa klienta:

Nazwa strony internetowej: Kalmaro.pl
Nazwa firmy: Kalmaro Poland
Adres: Ringweg 19, Aalten, Gelderland, 7122 NA, Holandia
E-mail: info@kalmaro.pl
Telefon: +31657193895
Formularz kontaktowy: Kliknij tutaj
Obsługa klienta: Od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 17:00 (CET).

  • Dział obsługi klienta odpowiada w ciągu 24 do 48 godzin w dni robocze.

Jeśli nadal masz pytania, sprawdź naszą stronę "Często zadawane pytania (FAQ)"